Vacature overzicht

Global Technical Service Manager

Zwolle


Per direct zijn we opzoek naar een Global Technical Service Manager.

 

Onze opdrachtgever is een distributeur- en leverancier voor droogkasten en klimaatsystemen met engineering- en productiefaciliteiten in Nederland en Duitsland.

 

Als onafhankelijke ontwerp- en productieorganisatie bedienen zij markten wereldwijd met geavanceerde oplossingen om productstoringen veroorzaakt door vochtgevoelige apparaten (MSD’s) zorgvuldig te beheersen. Hedendaags zijn Europese elektronicafabrikanten genoodzaakt om uitgebreide materiaalbeheerprogramma’s op te zetten, inclusief opslag en het drogen van componenten. Onze opdrachtgever speelt hierin op in, door partnerships aan te gaan met de beste elektronicabedrijven in Europa in samenwerking ontwikkelen zij technologieën die ontworpen zijn om de formidabele uitdagingen in verband met Europese wetgeving voor het hanteren van vochtgevoelige apparaten te overtreffen.

 

Als Service Manager los jij effectief service gerelateerde vraagstukken op vanuit Zwolle en incidenteel op locatie van de klant en ben je verantwoordelijk voor alle producten.

 

Na de inwerkperiode bestaande de werkzaamheden onder andere uit;

  • Het opzetten en werken met een Servicesysteem en ervoor zorg dragen dat klachten binnen de gestelde tijd worden opgelost;
  • Het analyseren van deze klachten en het oplossen met de leverancier van alle problemen;
  • Het maken van een first level troubleshoot en FAQ voor klanten;
  • Het organiseren van de hotline 24/7;
  • Nauw samenwerken met de Project Manager;
  • Zorgdragen voor tevreden klanten;
  • Opzetten en naleven van alle guide lines, (documentatie, CE, CI);
  • Het opleiden van nieuwe servicemedewerker(s);
  • Technisch eindverantwoordelijke voor functioneren LTS ruimte;
  • Eindverantwoordelijke LTS (initiëren en controleprocedures, onderhoud, loggen, alarm);
  • Controle maandelijkse rapportage (RH, Temperatuur, verzekeringswaarde) voor intern gebruik en t.b.v. klant.

 

Wat maakt jou kansrijk?

  • Afgeronde technische opleiding op HBO-Niveau, zoals bv Elektrotechniek, Industriële Automatisering of Mechatronica)
  • HBO-werk- en denkniveau
  • Aantoonbare kennis van industriële automatiseringstechniek
  • 5-10 jaar werkervaring in Project e/o Service manager
  • Kennis van Service Management
  • Goede beheersing Engelse en Duitse taal in woord en geschrift
  • Goed technische inzicht, verantwoordelijk, computervaardig, zelfstandig, doorzetter, gestructureerd, teamplayer en ben je stressbestendig;
  • Competenties; Servicementaliteit, Nauwkeurig, Zelfstandig, Communicatief vaardig, Analytisch Teamplayer, Oplossingsgericht, Organisatievermogen, Inlevingsvermogen en beschik je over een helicopterview.

 

Klaar voor de volgende stap in jouw carrière?

Stuur jouw cv en korte motivatie naar mark.westerbeek@redbrook.nl of neem contact met

mij op via 038 – 850 4132. Pas jij niet binnen het gestelde functieprofiel, maar heb jij wel een technische achtergrond? Wellicht hebben wij dan andere passende mogelijkheden.

 

Over Redbrook Engineering

Helpt bekwame technici aan een nieuwe of andere baan in hun eigen vakgebied. Wij helpen bedrijven door de inzet van vakbekwame Projectleiders, Engineers, Tekenaars, Calculators, Werkvoorbereiders, maar bijvoorbeeld ook Service Engineers werkzaam in het veld. Ons team heeft gezamenlijk meer dan 60 jaar ervaring in de bemiddeling van technisch personeel.

Wij richten ons daarbij op MBO+, HBO en WO niveau binnen de vakgebieden:

  • Elektrotechniek (Machine- en Apparatenbouw, Scheepsbouw, Installatietechniek);
  • Werktuigbouwkunde (Machine- en Apparatenbouw, Scheepsbouw, Installatietechniek);
  • Industriële Automatisering en Industrie;
  • Proces Industrie (Petrochemie, Chemie, Food)
LinkedInPrint

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Ontvang elke maand updates van onze nieuwste projecten, vacatures en interessant nieuws.